Gönder Cevapla
 
Değerlendir:
  • 1 Oy - 5 Yüzde
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Alaa Niyet (alaniyet) ve Halis Niyet : Eahfa (Karoglanin 20. 06. 2013 Vaazi)
Yazar Mesaj
Karoglan Çevrimdışı
Forumcu
***

Mesajlar: 258
Üyelik Tarihi: Aug 2010
Rep Puanı: 38
Ruh Halim
Ruh Halim
Cilgin

Takımın:
Fenerbahce
Mesaj: #1
New Alaa Niyet (alaniyet) ve Halis Niyet : Eahfa (Karoglanin 20. 06. 2013 Vaazi)
[Resim: islamirresim-haziran2013-2-2.png]


Alaa Niyet (alaniyet) ve Halis Niyet : Eahfa

20. 06. 2013 Perşembe

Euzubillahimineşşeytanirracim



Bismillahirrahmenirrahim

Lehü ma fissemavati vema fil ardzi ve, ma, beynehüme ve , ma , tahtes*sera.

Vein techer bil kavli, Feinnehu yealemus Sirra ve eahfa.

Sadakallahul aziym. Taha suresi 6 - 7

Allahümme salli ala Sahibu SIRRI ve alaniyete.

Yolculugumuza başliyoruz,

Yukarda yazdigimiz ayette buyruluyorki:

Gökte her ne varsa ve hatta yerde(Dünyadada) her ne varsa O
nundur, Taaki Bu ikisi arasindakiler ve bu ikisin altindakilerde O na
aittir.

Senin bunlari bagirarak söylemiş olman onlari degiştirmez. artik
onlarda senin icinden gecirdiklerini duyup biliyorlar ve hatta
düşündüklerinide duyup bilmeye başladilar.

Hz Ali efendimiz Buyurdularki Allahi Görsem dahi Yakinim artmaz benim.

Yani ey kardeşler iman kardeşlerim Hz Ali öyle bir yerde
duruyorki Allahi gözüyle görse dahi daha ileri gitmeyecekmiş artik yani
onun durdugu nokta en iyi nokta bunun misali güneşimize en yakin gezegen
merkür nerde oldugu belli yani merkürden daha ileri gecmek yokmuş artik
ondan ötesinde yanarsin senin benim işim degil.yani Hz Ali onu görsem
gözümle müşahede etsem dahi bir adim daha yakin varmam demekdir bu.
işde bu gün 20 Haziran yani yarin 21 Haziran ve sonnenwende denilen, gün
dönümü yani arpalarin bicilmeye başlama zamani ve bu günden sonra
günler bir dakika iki dakika kisalacak demekdir.ve güneş eksenini yaz
konumuna getirmelidir.Kim yapar bu görevi güneşin eksinini kim yaz
konumuna getirir tabiki zamanin sahibi ve şu zamanin sahibi Mehdidir ve o
yapar.Yani dünyamiz şimdi Güneşe en yakin oldugu yere kadar geldi. ve
buradan daha ileri ilerlerse Allah muhafaza aAli efendimizin ben daha
yakin olmam dedigi yeri gecip cehhenemin dibine yani ateşe atiliriz hani
güneşimiz cehennem demek istemiyorum amma yani ateşe atilirz Allah
muhafaza dünya güneşe daha yaklaşirsa ne olur kavruluruz su dahi kalmaz
dünyamizda ve merküre marsa döneriz. mars güneşe yakin gelipde sonra
ondan kacan gezegen suyu kavrulmuş. merkür hakeza durdugu nokta suyu yok
ediyor ve eger dünya merkürün yörüngesine girer ise ve hz Aliyi
dinlemeyip ve Mehdi Hz Ali torunudur ve Mehdiyi dinlemeyip onu koyup
gecmeye kalkmakda aynidir. Kim koyup gecerse o zaman dünya kavrulur ve
su biter artik kimsede dünyaya su getiremez ve hepimiz kavrularak
ölürüz.

Daha dünyadayken cehennemi tadanlardan oluruz Allah muhafaza o
yüzden her kim mehdinin işine el uzatmak isteyip sonnenwendeye karişmak
istegindeyse, elini ceksin yoksa olacak olanlarin sorumlusu kendileri
olu.r müminleride yakar bu hal münafigida kafiride. Artik iyilerin fayda
etmedigi sözünün dinlenmedigi yörüngeye girmiş oluruz ve dönüş yokdur
ondan. Eger suyunuz kesilirse size kim su getriebilcek ayeti tahakkuk
eder ve kesinlikle ondan sonra dünya daha geri dönüp eski haline dönemez
su bir defa kurudumu dünyanin nemi gittimi ondan sonra artik diri diri
kavruluruz .işde o yüzden zamanin sahibi ve bu zamanda mehdi ,güneşe
olan bu yakin mesafeye dünya gelince ona emir verir ve artik güneşden
uzak git emri verir. Allahin aşkina sakin olaki bu emri bozmayin ve
karişmayin işin icine bir de ben şeyimi sokan demeye kalkmayin. bu iş
cocuk oyuncagi degildir.

Amma başta yazdigimiz ayette ne buyruluyor sen bunu onlara
haykirip bagirsan alenen cehri oalrak söylesende onlar dinlemeycekler,
cünkü onlar dünya hakimeyitini istiyorlar ve bu tamahlari hirslari
onlari yakip kavurcak ve onlar senin daha icinden gecirdigini bile
elinden almaya calişmakdalar. oyaski Rabbin gizliyde bilendir senin
sessiz söyleyişlerini icinden söylediklerdini ve hatta Aklindan
gecenleride bilnedir ayetini cözdüler ve şimdi sen ne diyecen ne yapacan
diye göz kulak kesildiler bekliyorlar ki sen yapta senin elinden alalim
diye.

Amma kapi gibi ayet: Tebereke suresi mülk suresinin son ayeti ve

esteuzubillah :gul eraeytüm in esbaha maüküm gavren femen ye tikum bimain maiyn.

yani deki onlara Bakin bir sabah bütün sulariniz kurumuş olarak
sabahladiginizda size cehennemin icinde kim su getirebilcek yani maiyn
suyu cehennem suyu kaynar su.

yani sularin kaynadigi noktada su getirsen ne fayda su kaynayip
yok olmakdadir orda su istedigin yere ulaşamazki, kaynar yok olur. yan i
merkürü gecince yani Hz Aliyi ve ehlini mehdiyi dinlemeyip tinlamayip
onun sözünü hice sayinca. Aliden ötesi yok iken ondan öteye gecen
mahvolur ondan daha yakin derecesi yokdur en yakin Ali ve ehlidir.Yani
Hz Muhammede en yakin olan Hz Alinin soyudur. onlardan daha yakin kimse
Muhammede varip muhammedi bilemez Muhammed kimdir keyfiyeti nedir
anlamaz. iki cihanin güneşini anlamaz .

Evet önce seller geldi şimdide kavruluyoruz cünkü ahmagin biri
yaklaşik bir ay önce daha güneşe dogru gitmemize ragmen yani vitesi
ileri aldi ve baharda yaz konumuna getirdi ve budan sonrada dünyamiz
daha bir aylik yol daha güneşe dogru gitti ve şimdi yarin 21 haziran ve
bizler merkürün cekim kuvveti olan yörüngeye gircek kadar yaklaşdik eger
merkür bizi cekerse vay halimize yani her kim mehdinin sözünü
cigniyorsa yaziklar olsun onlara, onlar ahmagin ta kendileridir ve kendi
kuyuluarini kazmakdadirlar onlar ve böylece onun sözü cignennice artik
merkür yörüngesine gireriz yani tebarekenin sonu tam bu günden yani 20
haziran 2013 den sonra 20 yil daha kalir ve ve dünya cehennemi boylar.
yani işde eger bu olay gercek olursa söz dinlerseniz daha 20 yil var
demekdir yok dinlemez iseniz varin siz düşünün yani tebarekeden sonra
son 1000 ayet ve onlarin 400 küsürü yaşanmişdir bedelin ödenmişdir ve
kalakala 562 ayet kalir ve kirk sene degil iki cüz degil son cüze ammeye
gireriz cünkü tebereke cüzü kiyamet sahneleridir ve amme son düzlük
yani 20 sene 20 sayfa ve son 562 ayet.

Rabbim insanlari söz dinleyenlerden eylesin. Allah ve Rasulune ve
onun gertirdigi dinin ahkamina uyanlardan eylesin.Mehdiyi bilip ona
tabi olanlardan, ona itaat edenlerden eylesin.

Onun yapmayin dediginden sakinip, yapin dediklerini yapanlardan eylesin.

Allah nimetleri halkettgi gibi Azabida yaratip halkedendir. yani
Faydali şeyleri yarattgi gibi nimetleri yarattigi gibi nimetine
saygisizlik edenleri cezalandiran, azab verici ve zarar veren şeyleride
halkedendir.Allah rahman ve Rahim oldugu gibi cebbarul Azimdirde. gücü
karşisinda durulamayan Allah.

Herşeyin her ne kadar zahiri ve fiziki sebebleri olsada onlarin
birde batini sebebleri vardir. mesela cocuk olmasi icin anne ve babaya
ihtiyac vardir diye biliyorduk oysaki Allah ademi annesiz ve babasiz
halkettimi? etti ozaman her nekadar fiziki bir sebeb olmasi gereksede
Allah onu batini sbebdende halkeder. ve yine isayi halketti cocuk olmasi
icin meni denen maddeinin kadina dahil olmasi gerek diye biliyoruz

halbuki isa annesin karnina meni yoluyla girmedi cocuk olmasi
icin yine fiziki birleşmeyede ihtiyac yokmuş ve yine bilim adamlari
klonlama yönetmini buldular ve adamin sacindan o adamin yeniden
dogabilcegini söylüyorlar. öyleyse, bilimin bir sebebe ihtiyaci vardir
amma cenabi mevla hic bir sebeb ve yardimciya ihtiyaci olmadan
halkedendir. ki Rabbimiz insana bu hikmeti vermek icin Ademi halkedeci
made icin büyük melekerini dünyadan toprak almaya gönderdi yani insan
sebebe müsaid yapidadir oysaki Allah sebebsizde halkeder. yine mesela
fizikde ve biyolojide nefes veriyorsa o nefes almiş demekdir. yani gece
olduysa gündüz bitmişdir ve gün doguyor ise gece bitmişdir. peki kime
gece bitmişdir. gece sana bana, asya gece iken amerikada gündüz. öyleyse
sebebler dahi sabit degildir yeniden yaratilmak zorundadir. ve o
sebebleri kim halketmekdedir? Tabiki cenabi mevla. ondan daha kudretli
yaratacak vardmidir. güneşimiz cok büyük biliyoruz ve deniyorki bizim
güneşin elli kati daha büyügü var. sen sebebe mecbursun, amma o senin
mecbur oldugun sebebleride bir halkeden var .sen belki icimizden
söylediklerimizi dualarimiz duyuyorsun ey ahmak deccal ve avenesi. amma
ahmak belki hatta niyetimizide biliyorsun, ne dua etmek niyetinde
oldugumuzu amma daha biz o duayi düşünmeden aklin o duayi düşünmesi icin
gereken glikoz enerjisini taaa ilk pancara ilk şeftaliye koyup ve ona
bir emir verip sen gideceksin falanci zamanda falanci adamin beynine
gireceksin ve onun beyin hücreleri bunu alcak ve ve bu duayi düşüncek ve
söyleycek dedigimizde senin o DNA yi cözdük dedigin bokunun icine
düşdügünü gösterir. sen meselea cekridegi cözdün oysaki o cekirdek bir
başka dalin cekirdegiydi ve o dalda belki bir başka dalin cekirdegiydi
oda bir başkasinin. ve o zaman ilk cekirdek kim? onu kim halketti? hangi
sebebe mecburduda halketti? yoksa sebebe mecbur degildi ve fakat onu
senin yaşamana sebebmi kildi. seni yaratan senin sebeblerinide
halkdendir. seni yaratan senin anne babanida halketmişdir anne ve babani
halkeden anne babanin meni olmadan önceki bir bitkinin tohumu oldugu
halinide halkedendir ve hem anne baban hem o cekirdek tohumuda bir başka
tohuma muhtac ve anne bababaya muhtac iken sen nasil olurda yaratan
Rabbine muhtac olmazsin ve bunca sebebi senin icin halkden Rabbine
teşekkür etmezsin.

işde herşeyin bir görünen yüzü fiziki boyutu oldugu gibi dünyanin
kavrulmasina ve tebareke suresine gelinmesinede sebeb: bazi kimselerin
Mehdiyi ve Hz Aliyi hor görüp onlari hice sayip mehdiden daha üstün olma
derdine düşmeleridir.

Halbuki Mehdide Muhmmed gibi bir beşe, eli var, kolu var, yemek
yiyor, yatiyor kalkiyor. Sen tanrilik davasinami girdinde firavunmu
olmayi istoyonda riyazet yapipda yemeyip icmeyipde mehdiye hüküm sürmeye
kalkiyon.yine Herhangi Yemek yiyen birisi Allahlik iddia edemez cünkü o
Allahin vercegi yarattgi lokmayi yemeye muhtac, amma firavunluk
taslayan biri yemeden gecmiş ve ve hata icmeden hata sicmakdan ve sonu
firavunluk. cünkü sen ananin şieyinden indin geldin. ahmak sen, seni
doguran anaya muhtac iken veya klonlanma olsan seni klonlaycak olana
muhtacken birde tanrilikmi iddia ediyon klonlayipda. Birşeyi
klonlayanin, Allahin yarattigi DNA modeline ihtiyaci varsa yani DNA ya
demiyon. O, DNA denen şeyi kim buldu ilk önce, kloncu kafirmi hayir o
sade böyle birşey oldugunun farkina vardi sadece. DNAnin modelini cizen
Rabbimiz .Yani ilk model Cenabi Allahdan iken, onun yarattigini
degiştirmek oynamak, onu oraya bunu buraya cekmek demek, tanrilik iddia
etmeyi mi gerketirir demek olur hic. medem öyle sen hadi DNA dan daha
başka bir model bulda kullan öyleyse. Neye varsan ayni, hep modellenmiş,
aklin uzaga gidemezki.

Yani cenabi mevla ol der oluverir. senin ise, birşey icin bircok
sebebe ihtiyacin var. elma yemek icin elma agacina ve onun bahcevanina,
armut yemek icin armut agacina, duymak icin kulaga, görmek icin göze,
yaşamak icin suya havaya ihtiyacin var iken, neden kendi suyunu soyunu
bitirmeye kalkiyon.

peygambermiz buyurmuşlar cennet ehli 120 saf olur, ve onlarin 80
safi bu ümmetten ,diger kirk safi diger ümmetlerdendir .diye. işde bu
ahir zamandada kafirlerin orani ile müminlerin orani 3/2 olcakdir.bir
bölük kafir hep kalcakdir. yani hep nimet olsun olmaz, nimetin sapi ve
sipi, kabugu var ,cekirdegi var. fire verince kalan yer 3/2 oranindadir.
yani iyi yeri bütünün 3 te ikisi kadardir. bu oran altin oran denilen
orandir. yani 3 ü ikiye böl ve cikan sayi. ve onunda sünnet bogumu
ötesine 1,6... yani altin oran rakami ve kiyametde işde o 3/2 inin 2 si
gidip son kötü parca kalinca söz dinlemeyen ahmaklar zümresi kabuk yani
kafirler kalinca onlarin üstüne kopacakdir kiyamet, yani kötüler
tükenmez.

Amma sizler nasihat alanlardan olunuz iyi dogruyu ve güzeli sevenlerden olunuz.

Bütün ibadetler tövbe, kalp temizligi, ve ihlasdan sonra kabul
olur.yani meyva önce yenmek icin yikanmali :yani tövbe etmeli. bu bir
misaldir, sonra kabuklu ise, ceviz gibi ise kabugu kirilip ayrilir: yani
kalp temizligi ve sonra ihlasdan sonra kabul olurmuş:yani halis niyet
yani cekirdeginde dogru cekirdek olmasi lazimdir. yani elma icin, elma
cekirdegi, armut icin, armut cekirdegi olmali. niyet yani eahfa demek
işde halis niyetdir. ve ala niyet veya alaniyet demek: her kim, ne niyet
üzeri bulunursa, öyle dogar, ve öyle yaşar, ve o niyet ile ölür, ve
sonra hesabida, o niyeti üzerinden görülüp, cennet veya cehenneme
gider. Tohumu yani niyeti bozuk olanlar, insanligida, dogayida fesada
bogarlar.

Rabbim dogru niyet üzere yaşamayi ve dogrular ile haşrolmayi mü min kardeşlerimize ve bizlere nasip etsin.

Elfatiha maassalavat





Başağaçlı Raşit Tunca
Vaazi mp3 olarak indirmek icin linke sag tikla farkli kaydeti sec
Sitemizden Programları indirebilmek Ve En İyi Şekilde Faydalanmak İçin Lütfen ÜYE Olunuz..


Her lâfa verecek bir cevabim vardir!!! Fakat; bir lâf'a bakarim lâf mi diye, Birde söyleyene bakarim adam' mi diye

[Resim: tevhid-u.GIF]



22-06-2013 06:19 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
Gönder Cevapla


Forum'a Git:


Konuyu görüntüleyenler: 1 Misafir
Sitemiz bir forum sitesi olduğu için kullanıcılar her türlü görüşlerini önceden onay olmadan anında siteye yazabilmektedir. 5651 sayılı yasaya göre bu yazılardan dolayı doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. 5651 sayılı yasaya göre sitemiz mesajları kontrolle yükümlü olmayıp, şikayetlerinizi mail@islamiforum.net adresine yollarsanız, gerekli işlemler yapılacaktır. Dikkat: Bu site şikayet sitesi değildir, arızalı ürünleriniz ve diğer şikayetleriniz için bu email adresini kullanmayınız. Report Abuse, Harassment, Scamming, Hacking, Warez, Crack, Divx, Mp3 or any Illegal Activity to mail@islamiforum.net